Case study reklam na Facebooku
Najważniejszy jest cel…
Przed rozpoczęciem współpracy, ustalam z moimi klientami cel reklamowy. Jest on konieczny, by reklama na Facebooku i Instagramie była skuteczna. Jest wiele możliwości, jednak to główny cel kampanii jest najważniejszy. I chętnie pomogę Ci go osiągnąć.
W ciągu ponad 7-letniego doświadczenia zrobiłam tysiące kampanii. Osiągnęłam wiele konwersji. Był to zakup, zapis na webinar, pozyskanie leadów. Wszystko zależało od tego, czego ode mnie oczekiwano. Zachęcam Cię do zapoznania się z moim case study kampanii na Facebooku.
Jeśli moje wynik, są tym, czego oczekujesz od specjalisty, zapraszam Cię do kontaktu. Możesz wybrać jeden z pakietów reklamy na Facebooku, bądź skontaktować się ze mną. Wspólnie ustalimy najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.
Reklama dla sklepu internetowego
Możliwości reklamy na Facebooku dla sklepów internetowych jest wiele. Przeprowadzone przeze mnie kampanie miały cel — zakup. I ten cel został osiągnięty. Do tego wykorzystałam:
- kampanie z katalogu;
- kampanie dynamiczne;
- kolekcje;
Reklama zapisu na webinar
Organizacja webinarów to duże wydarzenie. Najważniejszym celem jest dotarcie do jak największego grona osób zainteresowanych uczestnictwem. Wiele osób uruchamia zapis na listę uczestników takiego spotkania. By do tych osób dotrzeć można uruchomić reklamę na Facebooku. Mam na swoim koncie wiele tego typu kampanii i z sukcesem spełniają one cele moich klientów.
Reklama Zapisu na newsletter
Zdobywanie leadów na naszą listę mailingową. To jeden z najważniejszych elementów marketingu naszego biznesu. Jednym ze sposobów to reklama na Facebooku. Która może być świetnym narzędziem do tego, by takie leady zdobywać. Szczególnie w przypadku zaoferowania tak zwanego lead magnetu. Który zwiększa możliwość stworzenia skutecznej reklamy Facebook ADS.
Zlecając mi stworzenie reklamy na Facebooku otrzymujesz:
TREŚĆ DO REKLAMY
Przygotuję dla Twojej kampanii treści reklamowe, tak by zachęcić odbiorców do reakcja na wyświetlaną reklamę.
GRAFIKI DO REKLAMY
Przygotuję dla Ciebie podstawowe grafiki do reklamy na Facebooku, które będą odpowiednie do miejsca docelowego w którym będą wyświetlane.
GRUPY ODBIORCÓW
Przetestuje różne grupy odbiorców Twojej reklamy. Przeanalizuje je i zoptymalizuje. Na ich podstawie stworzę grupy niestandardowe do remarketingu. Oraz grupy podobnych odbiorców na podstawie zdarzeń Twojego lejka zakupowego.
Wyniki kampanii dla sklepu internetowego.
Celem właścicieli sklepów internetowych jest sprzedaż. Dlatego nawiązując ce mną współprace tego właśnie oczekują.
W 2021 roku miałam przyjemność współpracować z jednym ze sklepów, dla którego przygotowałam kampanię reklamową. Celem była sprzedaż i to udało mi się osiągnąć.
To wyniki jednej z kampanii zapisu na webinar.
Kampanię przeprowadziłam między 1 a 9 stycznia 2022. Celem reklamy był zapis na webinar.
Wyniki kampanii z lead magnetem do zapisu na listę mailingową:
Poniżej prezentuję wyniki kampanii dla sklepu internetowego w branży odzieżowej:
Reklama na Facebooku była prowadzona w lutym 2022.
Zostały stworzone dwie kreacje, z wykorzystaniem katalogu produktów. Wybrana została opcja kampanii dynamicznej. Jednak kampania to kampania która dostarcza na stronę ruch oraz takie zdarzenia jak dodanie do koszyka. Druga kampania, to kampania remarketingowa. W treści kampanii zostały zamieszczone opinie klientek o sklepie. Co wzmocniło jej skuteczność.
Reklama na Facebooku była prowadzona w styczniu 2022.
Zostały stworzone trzy kreacje reklamowe z celem konwersja ZAKUP. Które zostały zoptymalizowane. Do kampanii zostały wykorzystane niestandardowe grupy odbiorców:
- remarketingowa
- grupa podobnych odbiorców
Również została stworzona reklama na Facebooku dla grupy po zainteresowaniach. Tak by odpowiadała ona jak najbliższej grupy odbiorców na bazie danych behawioralnych. Co miało bezpośredni wpływ na otrzymane wyniki.
Reklama na Facebooku była prowadzona w kwietniu 2022.
Zostały stworzone trzy kreacje reklamowe z celem konwersja ZAKUP. Kampania rozpoczęła się 1 kwietnia. A publikacja wyników to 13 kwietnia 2022. Kampania działa w początkowej fazie i nie została jeszcze zoptymalizowana. Do kampanii zostały wykorzystane niestandardowe grupy odbiorców:
- remarketingowa
- grupa podobnych odbiorców
- grupa z określonymi zainteresowaniami
W reklamie zostały zastosowane standardowe wykluczenia. Jak widać, mimo braku wykonanej jeszcze optymalizacji wyniki kampanii osiągnęły bardzo wysoki poziom skuteczności. Gdzie ROAS wyniósł średni aż 1167%.
Co myślisz o wynikach moich kampanii?
Wiem, że nie jesteś przypadkowo na tej stronie. Domyślam się, że zastanawiasz się nad nawiązaniem współpracy ze mną. Mogłabym, powiedzieć Ci, nie zastanawiaj się! Przecież widzisz, że potrafię w reklamę na Facebooku.
Jednak każda branża jest inna, każda potrzebuje innego klienta. A ja nie umiem w czary.
Mam jednak dla Ciebie propozycje. U mnie usługę reklamy Facebook ADS możesz wykupić na jeden miesiąc. Bez podpisywania umowy, ponieważ takich rozwiązań nie stosuję. Stworzę dla Ciebie kampanię, poprowadzę ją przez ten okres. Podeślę podsumowanie, a Ty podejmiesz decyzje o dalsze współpracy. Co ty na to?